- Europese topkwaliteit
- Grootste maatwerkspecialist
- Gratis verzending vanaf €250,-
- Uitgebreide collectie
- Altijd een oplossing
Garantieperiode
De garantie en de garantieperiode zijn volgens de wet en de Algemene Voorwaarden van WebwinkelKeur vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf het de datum waarop je je zonwering / zonweringsdoek hebt gekocht.
We gaan natuurlijk zo zorgvuldig mogelijk om met je bestelling. Toch kan het gebeuren dat je product beschadigd raakt tijdens de verzending. We willen je vragen in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via info@kenkzonwering.nl. Vermeld bij je melding altijd je gegevens en het ordernummer voor een snelle afhandeling. Wij doen er vervolgens alles aan om samen met jou tot een passende oplossing te komen.
Garantievoorwaarden
Natuurlijk staan wij garant voor onze producten, maar wij kunnen geen garantie geven als er sprake is van:
- Normale slijtage;
- Opzettelijke beschadiging of nalatigheid;
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- Beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen zoals die omschreven staat in de Algemene Voorwaarden. Als je nog vragen hebt over de garantie of de garantieperiode, neem dan gerust contact met ons op via info@kenkzonwering.nl. Wil je ons liever telefonisch spreken? Neem dan contact op via 038 303 02 39.